Okyanus Petshop, son 2 yildie bir cok alisveris yaptigim bir yer. Kendilerini sahsen tanimam ve isimlerini de bilmem ancak kendilerinden son derece memnun oldugumu soylemek isterim.Hatta sirf bu yuzden; forum sahibi arkadasimdan, uyeligimi aktif etmesini rica ettim.Cunku gercekten okuduklarima, firma adina uzuldum.
Oncelikle; ayni olay Bursa'dan bir siparisimde basima geldi ve ben bir sure sonra farkettim.O an onemsemedim cunku yem tazeydi.Ancak burdaki arkadaslara danisinca(ilk actigim konuda yazismalarimiz duruyordur), huylandim. Yemi acali en az 1 ay da olmustu ve tepeden 1 santim kullanmistim. Firmaya msj attim.Buyuk ihtimal basilmasi atlanmistir ve sorun yoktur ama iciniz rahat edecekse gonderin dediler. Ucretsiz olarak gonderdim ve ucretsiz olarak yenisini gonderdiler.Hatta posete, benim onlara gonderdigimi de eklemislerdi. ( Onu da golete terkedilmis hayvanlara yollattim).
Simdi, su konuya dikkat cekmek isterim ki, Okyanus Pet Shop, cok yogun ve gittigidiyor memnuniyet puanlamasi %100 e ulasmis bir firma. Gercekten bakilmamis olabilir veya yeni aldiklari icin, emin olduklarindan da gondermis olabilirler, bilemem. Ancak her iki durumda da kotuniyet olmadigini dusunuyorum.
Ve sizin, boyle bir olayla karsilastiginizda yapmaniz gereken, firma ile temas kurmak olmaliydi.Bu sekilde; tavsan daha kusmus dagin haberi olmamis gibi bir durum olusmus.Ayrica her ne kadar konunuzun altini yorumlasak da, bu olumsuz baslik cogu kisinin aklinda kalacak..
Firma hakkinda olumsuz kaniya varmaniz icin, farkettiginiz durumu iletmeniz ve telafi etmemeleri gerekiyordu diye dusunuyorum. Umarim ki, yazdiklarim sonrasi da, bu konunuzun tamamen silinmesini talep edersiniz.
Kendilerine ne zaman alisveris zamanim gelse, bir cok kere mesaj gonderip, alacagim yemlerin son kullanim tarihlerini sorarim. Ve 1 saate kalmaz hemen ilgilenirler.Usluplari hep "efendim"seklindedir. Ve soylediklero tarihler hep en az 1 yil sonrasidir.Kabul etmeme ragmen, daha ileri tarihli gonderdikleri de olmustur.
En son Carsamba gunu siparis verdim ve ilk kez bir yemi karistirdilar(Prodac marka kutulari birbirine benziyor gercekten). Karistirdilar diyorum yani sizin gibi bilerek gonderdiler diye dusunmedim acikcasi. Mesaj gonderdim.Ozur dilediler ve ucretsiz olarak gondermemi ve ucretsiz olarak da yenisini gondereceklerini ilettiler. (Bana gelen mailin ekran goruntusunu, site kurucusu arkadasa da ilettim). Burdaki en onemli nokta; yem 14 lira ve kargo fisindeki tutar(dun gonderdim) 5.39. Yani donusle beraber 10.80 lira giderleri olacak 14 liralik kazanc icin. Hem zararina bir satis olacak, hem de bana iade edelim diye bile onermediler, direk yemimi ayirdilar ve ellerine eskisi gectigi gibi gonderecekler.
Zaten konunuzu gordugumde uzulmustum.Bir de bu olay olunca, gercekten buraya yazmayi gorev bildim kendime.
Eger siz de onlarla temas kursaydiniz; size de ayni seyi yaparlardi. Ve tarihsiz yem ise; sirf bu firmaya mahsus bir olay degildir.
Bu yuzden; firmalari bu kadar kotulemeden once, altini dolduran bir durum var mi onu tartalim ve kimseye haksizlik etmeyelim.Soylediyim gibi; insanlar, konu basligina bakar,altini okumaya usenir..
Ve siz.. Haksizlik ettiginizle kalirsiniz.
Inanin basit gibi gorunse de,cok derin konular bunlar.
(Soyledigim kelimesindeki imla hatam duzeltilirse sevinirim)
Diger dikkatimi ceken de; tarihi gecmis demissiniz. Gectigi kanisina vardiran ise; tarihi silinmis bulmaniz.Tarihin olmamasindan da, taraflarinca silinmis oldugunu cikartmissiniz.
Varsayimlarla olusan bu gibi konularin bence acilmamasi veya yonetimce duzenlenmesi gerekiyor.