Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

Babam

Emre1128

Yeni Üye
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar yeni üye oldum sitenize babam dün bir yeni doğmüş su kaplumbağası almış.ölüm fanusunda baba akvaryum alalım dedim babam para harcama dedi yemi uyduruk bi yem.yem yemiyo daha yeni yumurtadan çıkmış.
ve kabuğu biraz yumuşak normal midir?:(
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,904
Yeni kaplumbagaların yem yememesi normaldir
Yavru kaplumbagaların kabuklarının ucları biraz yumuşak olur zamanla vitaminler, kuru alanda güneşlenmesi vb. yardımıyla düzelir

Akvaryum ve gerekli ekipmanları alamazsanız sağlıklı bir kaplumbağa besliyemezsiniz.
 

cansell

Taç 1 Üye
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
614
bence bir an önce alın akvaryum ekpmalnlarını falan harçlığınızı biriktirip teker teker alabilrisiniz ben öyle yaptım çünkü :) kendim hallettim herşeyi :)
 

MissSevda

SKF Delisi
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
887
Anne babalari ben bilirim. Eger gerçekten hiç bir sekilde akvaryum almam para harcamam diyorsa. Akvaryumda bakacak birine vermeniz en hayirlisi. Bende yasadim ailem istemedi zorla akvaryum kurdum en küçük aksilikte vermek zorunda kaldim. Ayrica hergün bisürü para verdin bunlara ver diyordu annem.
 

Emre1128

Yeni Üye
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
3
evet arkadaşlar ne yaptıysam başaramadım kimseyede verdirtmiyo.çok üzgünüm.
 
Üst