Sitemize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve kaplumbağanız hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceksiniz.

Üye Ol!

Hayvan Katillerine Bu Sitede Yer Yok !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
696
kopyassu20kaplumbagasi3om2.jpg






Konu :Gitmek İçin Tıklayınız (son mesaja bakın lütfen)

Buradaki son mesajı okuduktan sonra eminimki hepinizin içi sızlayacaktır.
Bu haberi banada Cahide verdi.Linke girdiğimde küçük bir şok geçirdim diyecek söz bile bulamadım.Ahmet'e öyle bir yazmışımki o bile ne olup ne olmadığını anlayamadan sinir küpüne döndü.

Evet,olan şuydu kaplumbağasını daha fazka ACI ÇEKMESİN (!) diye bir buzdolabı poşetine iyice sıkıştırıp gazete sarıp tüm gücüyle onu ezmesi ve ardından alaylı bir tavır ile " cıvığı çıktı " demesinden başladı.

Lütfen artık kaplumbağa alacak yakınlarınıza bu tip olayları anlatın.Hem bu hayvanlar böyle canilerin eline gitmemiş olur hemde doğasından kopmamış,çocukların elinde oyuncak olmamış olur.
Kaplumbağalara yapılan eziyetlerle ilgili size onlarca resim ve video gösterebilirim...Hatta petshoplara gidip bizzat resmini veya videosunu çekip size gösterebilirim.Halbuki böyle bir şeyede gerek yok...En yakınınızdaki petshopa gittiğinizde gerçeği siz gözlerinizle göreceksiniz.

CemAras adlı üyenin mesajını okuyanlar umarım şuan bu yazımı okuyabiliyorlardır,çünkü Cahide ile ben okurken bayılacak gibi olmuştuk...Biricik fındık kafalarımız için biz elimizden geleni yapmaya çalışırken,göz bebeklerimiz gibi bakılırken böyle bir mesajı okumak nasıl desem...çok ağır geldi.Eminim hepimize ağır geldi.Çünkü bu sitedeki tüm herkes kaplumbağasına iyi bakabilmek için canı pahasına uğraşan insanlar...Böyle olmayanlarında sitemizde işi yok.CemAras siteden kovulmuştur.Ve böyle üyeleri bir daha asla sitemizde bir dakika dahi bulundurmayacağız.

Ama biz alıyoruz,alacağız...Öyle değil mi ?
Lütfen artık kaplumbağalarımız üzülmesin lütfen elimizden geleni yapalım hepberaber...Onlar bizim bıdıklarımız.

Hayvan Katillerinede bu sitede asla yer yok,olmadı,olmayacak.

Teşekkürler...
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
Ecem sana tamamen katılıyorum. KAPLUMBAĞA KATLİAMINA SON! Kaplumbağalar ölmesin!
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
696
En yukarıdaki resmi ben yaptım.Hatta sitenin ismini yazdım daha geniş çaplı bir şeyler yapabilsek keşke...
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
Bu resmi internete yayalım bence fotoğraf sitelerinde başka içinde kaplumbağa olan sitelerde pet sitelrinde faln. İnsanlar kaplumbağa yazdıkça googlede bunu görmeli.
 

oldscout

Taç 3 Üye
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
567
Okuduğumda tüylerim diken diken oldu. Önce Cem'in niyetini tam olarak anlamaya çalıştım. Aslında kendisi de pişmandı yaptığına. Hele kendince sağlam olarak nitelediği (o tabiride hoş karşılamıyorum ama) diğer kaplumbağasının yem yememe tavrı ona en iyi cevaptı. Niyeti belki küçük çaresiz yavrucağın ızdırabına son vermekti bunu eyleme geçire bilmeyi 47 yaşında olmama rağmen, mesleğim gereği klasik otopsi bile görmüş biri olarak hatta kurban bayramında kurbanlıkların acı çekmemesi için mezbahane kasaplarından eğitim alıp hem kendi kurbanımı hemde komşularımın kurbanını kesen biri olarak kesinlikle yapamazdım. Ellerimle sıkıp öldürmeyi aklımın ucundan geçiremezdim. Kurban bir ibadettir tartışması olmaz. Yaradılmış her mahluka en üst düzeyde hizmet etmek onların ihiyaçlarını karşılamak hem ibadettir hem insanlığın gereğidir. Derdini bizim lisanımız ile anlatamayan canlıları anlamaya çalışıp onlara yardım sağlayamayan kişiler nasıl olurda aynı dili kullanan kişilerin sözlerini tam olarak anlayıp onlarla iletişim sağlayabilir. Cehenneme giden yollar iyi niyet taşları ile örülüdür. İyi niyet ile bu işlem gerçekleştirilemez. Diyecek laf bulamıyorum.
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
ÜStelik biz onunla konuştuk Gonzim ve ben ortak konuşmaya aldık. Neyin doğru olduğunu sizden mi öğreneceğim diyor. Canımızı sıkınca engelledik, aragorn konuştu o da çare vermedi. O da bıktı tavrından engelledi. Bir de onunla uğraşamazdık. Hayvanın günahına giriyorsun dedik. Hiç tınlamadı bile yaniii.
 

ezej

Yeni Üye
Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
13
arkadaşlar bir insan nasıl bu kadar hain olabilir anlayamıorum. o yazan arkadaşın kaplumbağsına yaptığını duyunca inanmadım gözünden yaş geldi sinirden. bn kaplumbağlarımın gözünün içine bakıorum bşy olmasın die.her dk inceliorum onları acaba rahatlar mı mtlular mı die.uyuduklarında bile uyuyomu yoksa öldümü die içim içimi yiyo. bi insan nasıl böle gaddar olabilir nasıl böle savunmasız bir canlya bunu yapabilir. okudğumda tüylerim diken diken oldu inanamadım. gerçekten şu anda nie bir canlıyı almadan önce çok düşünememiz gerektğini iice anladım.
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
696
Ateistmiş adam yahu...Günah falan inanmıyor yani...
Ne adam ne adam ya neyse..
Yanlış anlamayın kimseyi inancına fikrine göre değerlendirmiyorum ben sadece onu davranışına göre değerlendiriyorum.İnancı fikri cismi ismi beni ilgilendirmez..
 

februata

Altın 4 Üye
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
240
ateist de olsa insan, vicdan denen bir şey var. şimdi okuyunca gercekten şok oldum :S
 

oldscout

Taç 3 Üye
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
567
Bazı konuların dini ve felsefi inanç ile ilgisi yoktur. Tamamen kişinin vicdani değerleri ile ilgilidir. Zaten kişinin vicdani değerleri gelişmemişse dini veya felsefi inanç sistemleri o kişilerin üzerinde eğreti durur. İnşallah cem bu yazıları okuyordur. İlk yazımda da söylediğim gibi ona en etkili cevabı diğer kaplumbağası vermiş anladıysa tabi....
 

Aras

Yeni Üye
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
2
Öncelikle Tebrikler, sayın yonetıcı =D Beni banlamanız bir yönetici olarak çok acemice we yanlış bi karardı.. Forumun belirli kuralları vardır, o belirtilen kuraların dışına çıkılmadığı sürece, sırf yaptığı yanlış bir olayı paylaştığı için, okuduktan sonra sinirlenip, duygulanıp, beni veya herhangi bi üyeyi banlamak, arkamdan "küfür ederım bilmemne derim boğarım" tarzı laflar söyleyip, cevap hakkı vermeden banlamak fln.. Bunlar bu sitenin ne kdr profesyönelce yönetildiğini gösteriyor :D Alkışş.........
Bir yerde benden "adam" diye bahsedildiğini duydum ama once belirtiyim yaşım 17.. çok büyük sandı heralde msn e eklıyen kapluşcu gençlik..
Kaplumbağayı öldürdüğüm için çok azda olsa bi pişmanlık, ağırlık hissettim üzerimde, ama çokta önemli bi mesele değil, fazla değer vermiyorum buda kimseyi ilgilendirmez. Eleştirilerinizi yaptnız tmm işinize bakın şımdı herkes kendinden sorumlu. Tekrar üye olma sebebim, diğer kaplumbağam.
Benden nefret edin, umrumda değil. Ama diğer kaplumbağaya en iyi şekilde bakabilmem için ve gereken yardımları almam için bu siteye ihtiyacım var..
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
696
Niye diğer kaplumbağalara bakmak için uğraşıyorsun ki ?
Onlarıda eziver gitsin...Nasıl olsa değersizler !
Sitenin diğer bir kuralı,eskiden yazıyordu kuralları ben düzenlediğim için bir kez daha yazma gereği duymadımdı.Belki Ahmet yazmıştır ayrı pencerede bilemiyorum onu ancak sitenin diğer kuralıda : hayvanlarla işi olmayanlar,zarar verenler siteden banlanır idi.
Banlanmanız gerekli görüldü banlandınız.
Kaplumbağa harici yorumlarınızda gene banlattıracağız.
Yönetim olarakta seni son kez uyarıyorum ya çek git yada soru harici soru sorma.
17 yaşımdayım diyorsun,seni büyük saydığımdan değil senin için başka kelime bulamadığımdan adam demiştim...Zaten "ne adam ne adam ya" diyerekte ne demek istediğimi açıkça ortaya koydum.
"Kaplumbağayı öldürdüğüm için çok azda olsa bi pişmanlık, ağırlık hissettim üzerimde, ama çokta önemli bi mesele değil, fazla değer vermiyorum buda kimseyi ilgilendirmez" demişsiniz.
Size son sözüm Allah ıslah etsin sizi.çok azda olsaymış,biz burda öldük öldük dirildik üstüne üstlük onu öldüren biz değildik.Sensin,katil olanda sendin...
Sana gereken yardımı yapacağız tabi banlanmazsan ! Ona göre davranış sergile yeterince tepki aldın.
oldscout' Alıntı:
Bazı konuların dini ve felsefi inanç ile ilgisi yoktur. Tamamen kişinin vicdani değerleri ile ilgilidir. Zaten kişinin vicdani değerleri gelişmemişse dini veya felsefi inanç sistemleri o kişilerin üzerinde eğreti durur. İnşallah cem bu yazıları okuyordur. İlk yazımda da söylediğim gibi ona en etkili cevabı diğer kaplumbağası vermiş anladıysa tabi....

"Cehennem,cennet" diye geçtiği için söyledim.
Yani ne kadar günah desekte o inanmıyor,vicdanda...bin karası sanırım..
Kimseyi inancıyla değerlendirmiyorum yanlış anlamayın burayı,sadece bize söylediklerini aktardım o kelimeler geçtiği için.
 

Tarçın~

Altın 2 Üye
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
294
Aras' Alıntı:
Öncelikle Tebrikler, sayın yonetıcı =D Beni banlamanız bir yönetici olarak çok acemice we yanlış bi karardı.. Forumun belirli kuralları vardır, o belirtilen kuraların dışına çıkılmadığı sürece, sırf yaptığı yanlış bir olayı paylaştığı için, okuduktan sonra sinirlenip, duygulanıp, beni veya herhangi bi üyeyi banlamak, arkamdan "küfür ederım bilmemne derim boğarım" tarzı laflar söyleyip, cevap hakkı vermeden banlamak fln.. Bunlar bu sitenin ne kdr profesyönelce yönetildiğini gösteriyor :D Alkışş.........
Bir yerde benden "adam" diye bahsedildiğini duydum ama once belirtiyim yaşım 17.. çok büyük sandı heralde msn e eklıyen kapluşcu gençlik..
Kaplumbağayı öldürdüğüm için çok azda olsa bi pişmanlık, ağırlık hissettim üzerimde, ama çokta önemli bi mesele değil, fazla değer vermiyorum buda kimseyi ilgilendirmez. Eleştirilerinizi yaptnız tmm işinize bakın şımdı herkes kendinden sorumlu. Tekrar üye olma sebebim, diğer kaplumbağam.
Benden nefret edin, umrumda değil. Ama diğer kaplumbağaya en iyi şekilde bakabilmem için ve gereken yardımları almam için bu siteye ihtiyacım var..

Site yönetiminde hatalarımız olabilir...Ama hayvanlardan nefret eden , acımasız ve vahşi insanları sitemize almıyoruz.Ve kaplumbağa ezen insanları da engelliyoruz.Sizi ben engellememe rağmen yapan kişinin ellerine sağlık diyorum.İyiki de yapmış.Şahsen bu yaptığınızın bir siteden atılmanın da ötesinde daha çok cezalar alması gerektiğini düşünüyorum.

Avrupa Yakası'ndaki Selin'in deyişiyle; "Oldu , gözlerim doldu!"Ben hayvan sevmeyen bir insana bırakın yardım etmeyi , onunla konuşmam hatta yaklaşmam bile...Çünkü hayvan sevmeyen bir insan "insan da" sevemez.Buradaki bulunma sebebi ve isteğimiz "hayvan sevgimizden" kaynaklanıyor.Bu gün bir hayvan öldürenin yarın bir insan öldürmeyeceği ne malum...

Biz kaplumbağalarımıza değer veriyoruz ve onları önemsiyoruz...Hastalandıklarında onları ezmiyoruz , iyileştirmeye çabalıyoruz.Kaplumbağasını önemsemeyen ve hatta sevmeyen insanları da aramızda istemiyoruz.Eğer çok "önemsiyorsanız" forumu dışarıdan izleyin.Zaten sizin öğrenmek istediğiniz soruların hepsi forumda mevcut.Biraz araştırmayla insan çok şey kazanabiliyor , tabii araştırabilirseniz.

Daha bir de hala utanmadan sıkılmadan "cevap hakkı" istiyorsunuz.Bu ne utanmazlık ve yüzsüzlüktür.Yaptığınızın hala doğru olduğunu savunuyorsunuz ya PES!Açıkçası sizden korkuyorum...

Ateistsiniz diye de başkasının canını alma hakkına sahip değilsiniz.Aklınızı başınıza toplayın.Tanrıya inanmıyor olabilirsiniz ama "vicdan" ve "acıma" denen şeylere inanıyor ve onları biliyor olmalısınız.

Korku filmi izler gibi yazılarınızı okudum.Dehşete düştüm...Lütfen , yeter artık.Hala yaptığınızı doğru bir şeymiş gibi göstermeye çalışmayın.
 

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,176
o öldürdüğün kaplumbağa bile senden daha çok insana benziyor.. diğer kaplumbağan için yardım istiyosun demek onu da öldürme girişiminde bulunup hayvanlardan da aşağı bir seviyeye in sana o yakışır .. o kadar zevk ala ala anlattığna göre onuda aynı şekilde öldür sonrada zevkle anlat.. kendine insan denilmesini haketmiyosun sen .. sana bu siteden artık yardım fln yok istersen bin kere üyelik al yine gir siteye kendini küçültmekten başka bi işe yaramaz.. zaten inmişsin inebilceğin kadar düşük seviyeye.. daha diycek çok şey var ama belli bir seviyeye sahip olduğum için bu kadarı ile yetincem.. fiziksel yaşın 17 olabilir ama zeka yaşın 1 yaşındaki bir bebekten bile daha düşük.. ben şahsen ilk konuştuğumda 9-10 yaşında olduğunu düşünmüştüm şimdi 17 diyince sadece Allah akıl versin diyceğim sana ..
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
Arkadaşım helal olsun iyi söylemişsin. Bu anca onu daha da düşürür. Ve siz cemaras, bu sitede is-ten-mi-yor-su-nuz!!! Gidin nereye üye olacaksanız olun ama bu siteyi kirletmeyin lütfen bu pis katillik işlerinizle.
 

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
hepinizin söylediklerine katılıyorum arkadaşlar bu ne facia ya hayaliime bile getirmEk istemiyorum o kötü sahneleri RABBİM AFFETSİN KARDEŞİM SENİ!....
 

oldscout

Taç 3 Üye
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
567
gonzimmm' Alıntı:
Niye diğer kaplumbağalara bakmak için uğraşıyorsun ki ?
Onlarıda eziver gitsin...Nasıl olsa değersizler !
Sitenin diğer bir kuralı,eskiden yazıyordu kuralları ben düzenlediğim için bir kez daha yazma gereği duymadımdı.Belki Ahmet yazmıştır ayrı pencerede bilemiyorum onu ancak sitenin diğer kuralıda : hayvanlarla işi olmayanlar,zarar verenler siteden banlanır idi.
Banlanmanız gerekli görüldü banlandınız.
Kaplumbağa harici yorumlarınızda gene banlattıracağız.
Yönetim olarakta seni son kez uyarıyorum ya çek git yada soru harici soru sorma.
17 yaşımdayım diyorsun,seni büyük saydığımdan değil senin için başka kelime bulamadığımdan adam demiştim...Zaten "ne adam ne adam ya" diyerekte ne demek istediğimi açıkça ortaya koydum.
"Kaplumbağayı öldürdüğüm için çok azda olsa bi pişmanlık, ağırlık hissettim üzerimde, ama çokta önemli bi mesele değil, fazla değer vermiyorum buda kimseyi ilgilendirmez" demişsiniz.
Size son sözüm Allah ıslah etsin sizi.çok azda olsaymış,biz burda öldük öldük dirildik üstüne üstlük onu öldüren biz değildik.Sensin,katil olanda sendin...
Sana gereken yardımı yapacağız tabi banlanmazsan ! Ona göre davranış sergile yeterince tepki aldın.
oldscout' Alıntı:
Bazı konuların dini ve felsefi inanç ile ilgisi yoktur. Tamamen kişinin vicdani değerleri ile ilgilidir. Zaten kişinin vicdani değerleri gelişmemişse dini veya felsefi inanç sistemleri o kişilerin üzerinde eğreti durur. İnşallah cem bu yazıları okuyordur. İlk yazımda da söylediğim gibi ona en etkili cevabı diğer kaplumbağası vermiş anladıysa tabi....

"Cehennem,cennet" diye geçtiği için söyledim.
Yani ne kadar günah desekte o inanmıyor,vicdanda...bin karası sanırım..
Kimseyi inancıyla değerlendirmiyorum yanlış anlamayın burayı,sadece bize söylediklerini aktardım o kelimeler geçtiği için.



Kimseyi inancı ile değerlendirdiğinizi söylemedim hatta ima etmedim. Eğer bir dine veya felsefeye daha doğrusu inandığını iddia ettiği değeri yaşamında uygulamayan bir kişinin halini söylemek istedim sadece.

Zaten bir değere sahip değilse eskilerin değimi ile ondan ne köy olur ne kasaba...
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
696
Haklısınız...Özür dilerim ben yanlış anlamışım yada sadece anlattığımı biraz daha açmak istedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst