Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

kaç gün

cemoli12345

Gümüş 5 Üye
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
132
ben bu konuda oldukca bilgili bir petshopcuya danıstım.benim kaplumbagam sanyu turtle sticks adlı yemı yemıyordu.bunun uzerine gidip o petciye danıstım ve kaplumbagalar suyun içinde oldugu sürece aclık yuzunden olmesı ımkansız gibi birseymiş.bunun yanı sıra benim kaplumbagam bir hafta boyunca kaybolmustu ve buldugumda ise hala canlıydı.eger bir sorununuzolursa ve bir kaplumbaga vb hayvan almak istiyorsanız o petcıye gitmenizi oneririm gercek bir hayvan tuccarı kaplumbagalar öle olum fanuslarında filan bakılmıyordu ve oldukca saglıydı bunun yanı sıra her cesit canlı vardı. adres ise istanbul/besiktas/buyuk besiktas carsısı/zemin kat/flora petshop .
 

tugba57

Yeni Üye
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
11
bilgiler için saolun arkadaşlar benım kablumbagam 1 hafta oldu hala bısey yemedi eskiden her attıgım yemi yerdi simdi benitakmıyo bile hiç bişey yemiyo :(
 

furkan54ozan

SKF Delisi
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
1,555
Linki bir inceleyin ;
mailto:/forum/akciger-enfeksiyonu-respiratory-fdnfection-t-148.html

Eğer belirtiler yoksa farklı yemler deneyin.
 

whitegull

Bronz 5 Üye
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
27
uzun süre kalabiliyormuş fakat şöylede bir durum var kapluşlar aç kaldıklarında strese giriyor ve hastalanıp ölüyor. Neden böyle bir soru sordun anlamış değilim
 

tugba57

Yeni Üye
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
11
benım kaplumbagam da 1 haftadır hic bişey yemiyo merak ettım ne kadar ac kaldıkları .. furkan54ozan bilgi icin saol
 

bedra

Gümüş 1 Üye
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
208
Keşke bir hafta bekletmeden biraz forumu inceleseydiniz.
 

ege-can

Gümüş 3 Üye
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
163
her kaplumbağanın farklı metebolizması vardır bunu için her kaplumbağa aynı gün sayısı kadar aç kalamaz ama en iyisi her gün beslemk aç bırakılmamalı
 
Üst