Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

Kizlarim

MissSevda

SKF Delisi
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
885
mailto:/albums/ww123/Forumcu/Fotoraf055.jpg

mailto:/albums/ww123/Forumcu/Fotoraf057.jpg

mailto:/albums/ww123/Forumcu/Fotoraf056.jpg

Kizmayin haha kizlarima elbise giydirdim :D
 

MrsMirage

Bronz 5 Üye
Katılım
28 May 2010
Mesajlar
24
Kızlarınız çok tatlı birlikte uzun yıllar yaşamanız dileğiyle
 

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
hahhah süper yaa xD yorumlarından olsun bana verdiğin cevaplardan olsun hep çok ciddi bilirdim misssevdayı güzel espiri anlayışı varmış oysaki :D çoook şekerler ya maşallah uzun uzun ömürleri olsun kızlarının :)
 

MissSevda

SKF Delisi
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
885
guzel yorumlariniz icin tesekkur ederim =) yengemlerin evine fare girmisti yavru, fare tuzagi kurmuslardi bilirsiniz fare bir SIKISTIGINDA olur. Benimde icim acidi yenge yakalayip bana verin nolur asilarini yaptirip pembe tisort giydirecem dedim. Zaten van kedisi alip onada giydirmeyi dusunuyordum derken kaplumbagalar dune kadar hic aklima gelmemisti bir kereligine mahsustu ama cok tatli oldular =D
 
Üst