Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

><KuYiKo Ve KiYiKo><yeni resimleri

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
nasıl ama:)buarada neden diğer resim klasörüm kapandı?

mailto:/img23/1127/img6645f.jpg



mailto:/img23/3631/img6644v.jpg



mailto:/img23/4748/img6641e.jpg
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
694
Maşallah çok tatlılar :)
Tüm forum kısa süreliğine kilitli.Özel bir durum değil yani :)
 

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
mailto:/img23/2389/img6634o.jpg
:rolleyes:


mailto:/img23/8775/img6631n.jpg

:rolleyes:

mailto:/img23/7647/img6621u.jpg
 

filozof

Altın 2 Üye
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
299
inşallah benimkide o kadar olur rica etsem tüm pladaryumun resmini yollarmısın merak ettimde
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
694
Ay maşşallah ya...Allah uzun ömürler versin,ee annesi tabi çok güzel bakıyor nasıl büyümesinler ?
 

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
:)bütün pladaryum resimleri sitede mevcut:)filozof;)

evet canım saglıklı bakınca bücürükler güzel gelişip büyüyorlar:)
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,815
Ne kadar büyümüşler..Büyünce sevimlilikleri kaybolur diye biliyorum ama daha tatlı olmuslar=))
 

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
ya bu resimler ben evde yokken cekilmiş ben bir süredir evde deilimde annem bakıyor suıyu azaltmış gittikçe şimdi daha cok;)
 

haydaa

Yeni Üye
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
14
Hımm iyi çünkü su çok olunca daha rahat hareket ediyorlar. suya dalış çıkışları çok güzel oluyor...
Kaplumbağalarınız sağlıklı gözüküyor. Uzun ömürlü olurlar inşallah. Bende beslemeye başlayalı 15 ay oldu benimkilerde maşallah zıpırlar...
 

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
maşallah :)elh. bu anlamda bilgilerin coguna sahibim inş saglıklı bakmaya devam edicem sizde bakarsınız inş ..:)
 

Seğmen EFE

Bronz 2 Üye
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
80
Her büyüklükte ayrı bir güzellikleri oluyor. İnşallah çok daha büyüdüklerini sağlıkla görürsünüz.

Geçenlerde bir pet-shopta 20 cm civarında bir dişi gördüm görüntüsü muhteşemdi.
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
937
Ay görmeyeli bu şekerler dev gibi olmuş... Kaç cm oldular? Kuyrukları, tırnakları falan direk beli ediyorlar büyüdüklerini... Benimki bücür kaldı şimdi yanlarında... Benim Cahide Bübü'nün ön tırnakları yeni yeni uzamaya başladı sanırsam erkeğe benziyor daha kesin değil...
 

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
BEnimkiler biri kız diğeri erkek:)...büyürler canım sabret...saglıklı büyüsünlerde gerisi boş...
 
Üst