Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

offfffffffff

melodimmmm

Bronz 3 Üye
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
72
arkiler yazdıklarımı okumuşsunuzdur ya kaplişimmm çok kötüüü ya ölcek 2.defa o duyguyu yaşamak istemiyoruuummm bide bişi sorcam bu sitedkiler yani siz kç yaşındasınızzz
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
937
Canım sitede 10lu yaşlardan tut da büyük meslek sahiplerini bulabilirsin... Beni sorarsan ben de 17yim. Şimdi ben daha önce de sana söylemiştim. İyi bir veterinerden geçmesi gerekiyor ki alışamama durumu değil... Akciğer Enfeksiyonu gibi yüzde 90. Monodoks tedavisine başlaman gerektiğini düşünüyorum.
 

melodimmmm

Bronz 3 Üye
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
72
bn 10 yşındayım am bbm daha demin veterini aradı sorduk o alışamamıştır dedi niye çünkü kaplişim akvaryumdan eve plastik e gldi yani ortamı değiştirdi dedi ve bn sana abla diim
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
937
Tamam canım da ben öyle düşünmüyorum çünkü kaplumbağa kendini suda daima güvende hisseder, benimki haftalarca kuru alana çıkmadı, kaptayken hastalığını yaşadık biz onunla neler çektim ölecek diye... Ve baloncuk çıkarma, yemeksiz kuru alanda durma falan ne bileyim işte özellikle baloıncuk olayı beni endişelendirdi... Kaç gün oldu alalı... Ve en yakın zamanda akvaryum en iyisi...
 

woswos

SKF Delisi
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,247
bende 12 yaşındayım dersaneye giderken zorla ısıtıcı aldım.eve gelince akvaryuma taktım ama bana kızdılar bu sıcakta havanı öldürmek mi istiyon dediler. Defalarca anlattım ama hala izin vermiyolar.offfff yaaa
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,815
Ailene de ki ısıtıcı hem ısıtmak hemde su ısısını sabit tutmak için kullanılıyor :)
 
Üst