Neler yeni

Bize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve özel mesaj gönderebileceksiniz.

Üye Ol!

Sukaplumbagasi.com Site Kuralları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,812
Tepkime puanı
71
Ad soyad
Ahmet KARAKURT
Sukaplumbagasi.com Site Kuralları

A)Genel kurallar

A1.Yazacağınız her türlü mesajdan yalnızca siz sorumlu sayılırsınız. Üyeler tarafından yazılacak yasal olmayan bilgiler ve/veya paylaşımlardan Sukaplumbagasi.com, site yöneticileri ve moderatörleri hiç bir sorumluluk üstlenmez.

A2.Site kurallarına uymayan mesajlar silinir. Lütfen kurallar dâhilinde mesaj yollayınız.

A3.Forum kurallarına uymamakta ısrar eden üyelerin üyelikleri iptal edilir. IP numaraları yasaklanır. Gerekli yasal işlemler başlatılır.

A4.Sitemizin kuralları her zaman güncellenebilir. Kurallar gönderildiği an yeni kurallar uygulanmaya başlanır.

A5.Üye olduğunuz andan itibaren e-mail adresiniz sistemimize kayıtlanır ve toplu mesajlarda adresinize mail yollanabilir. Eğer mail yollamamızı istemiyorsanız profilden e-mail gönderimini kapatınız.

A6.Yönetim tarafından 2 uyarı alan üye 3. uyarıda üyeliği geçici/kalıcı olarak üyeliği askıya alınır.

A7.Sitemizden kaynak belirtmeden (makale,resim,video) alıntı yapmak yasaktır.Aksi taktirde gerekli yasal işlemler başlatılır

A8.Sitemize üye olan her kişi kuralları kabul etmiş demektir.

A9.Site üyeleriyle hiçbir yolla öm,site içi online konuşma,siteden e-mail i bulup soru sormak yasaktır.Eğer soru sorulan kişi soruyu cevaplarsa sadece 1 kişiye iyilik yapmış olur.Forumda cevaplarsa aynı sorunu yaşıdan birçok kişiye..

A10.İmza vb. alanlarda twitter,facebook,google+ gibi sosyal paylaşım sitelerindeki üyelik adreslerinin paylaşılması yasaktır.

A11.Yönetim, forumun düzeni ve işleyebilirliği için gerekli kararları alır. Bu sorgulanamaz hesap sorulamaz. Bu sebepten dolayı yönetime karşı yapılan her türlü hakaret ve sözler geçici veya tamamen uzaklaştırma nedenidir. Herhangi bir sebeple ceza puanı almanız, forum kurallarına uymadığınız bir durum yüzünden verilmiştir. Buna dikkat ve riayet ediniz.

B)Üyelik Kuralları
B1.Aynı IP den farklı kişiler siteye girecekse yönetime bildirmelidir.

B2..Aynı kişi birçok kez sitemize üye olamaz. Şifre veya üye isminin unutulması halinde destek@sukaplumbagasi.com adresine mail göndererek gerekli işlemlerin yapılması istenebilir.

B3.Özel Mesajlarda bilgi paylaşım yasaktır. Sorularınızı forumda sorunuz ki aynı sorunu yaşayan üyelerimiz cevaba daha çabuk ulaşsın.

B4.İmzada ve üye olurken ad, yaş ve ikamet edilen şehri belirtmek zorunludur. Bu yorumuna cevap isteyen kişi doğrudan hitap ve doğru cevap için gerekli husustur.

B5.İmzalarda din/dil/ırk.. ile ilgili bir yazı/resim vs. olmaması gerekmektedir.

B6.Avatarlarınızda din/dil/ırk.. ile ilgili bir yazı/resim vs. olmaması gerekmektedir.

B7.Kullanıcı adı değiştirilmesini talep etmek yasaktır.

B8.Özel Mesajlarda sizi rahatsız eden bir yazı bulunuyorsa rapor et butonuna tıklayın ve gerekli işlemleri gerçekleştirelim.


C)Yeni Konu Kuralları
C1.Konu açarken ‘’Acil’’,’’Yardım’’ gibi konu başlığı konulmamalıdır.

C2.Konular doğru kategorilere açılmalıdır. Örnek: ‘’Kaplumbağa yanak şişmesi’’ başlığı ‘’Hastalık & Sağlık’’ kategorisi altında olmalıdır.

C3.Birçok kez aynı konu açılamaz. Aksi takdirde konular silinir.

C4.Gereksiz yere konu açılmamalıdır.

C5. Konu başlığı konu içeriği ile aynı olmalı. Konudışı farklı sorular sorulması halinde o konu ile ilgili ana kategoride yeni başlıkla açılmalıdır. Bu diğer arkadaşların faydalanabilmesi açısından gereklidir.

D)Mesaj Gönderim Kuralları

D1.Sitedeki üyelikleri tehlikeye sokacak mesajlar göndermeyiniz.

D2.Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için kesinlikle büyük harf kullanarak yazı yazmayınız. Yazı düzeni, karakteri ve puntosu forum düzeninde standart olmalıdır.

D3.Tehdit edici, küfürlü, müstehcen, kaba, nefret dolu yada gereksiz mesajlar göndermek; din, dil, ırk, cinsiyet ayrımına yönelik ve Türkiye Cumhuriyeti yasalarına aykırı iletiler yazmak ve bu doğrultuda materyaller kullanmak kesinlikle yasaktır.

D4.Sitemizde messenger ve telefon mesaj dili kullanmak yasaktır. Yazılar okunaklı ve anlaşılabilir olmalıdır. Yazdıktan sonra lütfen tekrar kontrol edip hatalı söz varsa düzeltip öyle gönderiniz.

D5.Rahatsız olduğunuz mesaj/resim/videoları rapor edebilirsiniz.Rahatsız olduğunuz mesaj/resim/videoları konu içersinde sert dille eleştirip tartışma çıkartacak mesajlar yasaktır.

D6.Üst üste mesaj atmak yasaktır. Böyle bir durum olması halinde rapor tuşundan yöneticilere bunu bildirip silinmesini isteyiniz.

D7.İzinsiz link paylaşımı,reklam yasaktır.

D8.Sitemizde aşırı samimiyet yasaktır. Forum sohbet amacıyla kullanılmamalı ve mesaj kalabalığı yapılmamalıdır.

D9.Bir mesajı alıntı yapıyorsanız mutlaka kaynak belirtmelisiniz.

D10.Sitemizde tamamen Türkçe konuşulmalıdır.

D11.Sitemizde tartışma tamamen yasaktır. Seviyeli olarak paylaşım yapınız.

D12.Rakip sitelerden altıntı yapmak kesinlikle yasaktır. Bu siteler harici bilgi içeren sitelerden alıntı yapılması halinde kaynak adı yazılmalıdır.

D13. Sitemizde kavga durumlarında kavgayı başlatan kişi geçici bir süreliğine uzaklaştırılacaktır.Eğer herhangi biri kavgaya dahil olursa o kişide geçici bir süre uzaklaştırılacaktır.

E)Özel Mesaj Gönderim Kuralları

E1.Özel Mesajlarda bilgi paylaşım yasaktır. Sorularınızı forumda sorunuz ki aynı sorunu yaşayan üyelerimiz cevaba daha çabuk ulaşsın.
E2.Özel mesajdan reklam,tehdit yasaktır.
E3.Özel mesajdan bir kişiyi rahatsız etmek yasak olduğu gibi bu durumlarda mesajı rapor edebilirsiniz.
E4.Messenger,facebook gibi sosyal paylaşım ve iletişim adreslerinin paylaşılması yasaktır.


F)Üyelik Rütbeleri

F1.Admin: Sitenin genel sorumlusudur.
F2.Yardımcı Yönetici:Adminden bir düşük süper moderatörden bir yüksek rütbededir.Sitenin genel düzeni dışında yönetime dair bazı görevleri üstlenir.
F3.Süper moderatör: Sitenin genel moderatörüdür.
F4.Moderatör:Belli kategorilerde yönetici olabilmesini sağlayan özel panel ile üye kovup cezalandırabilen rütbedir.
F5.Deneme Moderatör: Moderatör olmadan önce üyenin denenmesi için açılan rütbedir.
F6Forum Düzen Ekibi : Forumun düzenini moderatör ve adminler dışında sağlamak için açılan rütbedir.
F7Forum Zenginleştirme Ekibi :Farklı kaynaklardan yapılan araştırmaları yada kendi makalelerini forumda paylaşan ekip rütbesidir.
F8.Ticari üye: Sitemize ticari amaçlı üye olan kişilerin rütbesidir.
F9.Üye: Sitemize üye olup sitemizden faydalanabilmeyi sağlayan rütbedir.
F10.Yasaklı: Sitemizden kovulmuş olan kişilere verilen rütbedir.

Admin olabilmek için: Hiçbir başvuru gerekmez. Admin istediği zaman istediği kişiyi yapar.
Yardımcı Yönetici olabilmek için: İlk önce moderatör olunması gerekir.Daha sonra başarısına göre süper moderatör olmuş kişilerin adminin özel seçimine göre rütbesi yükseltilir
Süper moderatör olabilmek için: İlk önce moderatör olunması gerekir.Daha sonra başarısına göre admin rütbesini yükseltir.
Moderatör olabilmek için: D.Mod olmuş kişilerin yaptıgı çalışmalar sonucu rütbe arttırılmasıyla olur.
Deneme Moderatör olabilmek için: Belirli zamanlarda üyelerin başvurusuyla olur.
Forum Düzen Ekibinde olabilmek için : Belirli zamanlarda üyelerin başvurusuyla olur.
Forum Zenginleştirme Ekibinde olabilmek için :Belirli zamanlarda üyelerin başvurusuyla olur.
Üye olabilmek için: Her kayıtolan kişi üye rütbesindedir.
Üye gurubunun içinde mesaj sayısına göre yıldız vb. değişimi olur.


Kurallara Uymak Zorunludur & Her Üye Olan Kişi Kuralları Kabul Etmiş Demektir!

Kurallar Sukaplumbagasi.com yöneticileri tarafından yazılmış, hiçbir kaynaktan alıntı yapılmamıştır.

Gönderme tarihi: 19.08.2009
Güncelleme tarihi: 15.05.2014
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst