Sitemize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve kaplumbağanız hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceksiniz.

Üye Ol!

vitaminle ilgili bir soru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

brk649

Gümüş 5 Üye
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
126
Tepkime puanı
0
arkadaşlar deep vitamini var bilirsiniz sarı kutuda onu alsam başka vitamine ihtiyaç duyarmı yani bi tane vitamin kullanmak istiyorum çünkü 2 tane olmaz özellikleri ;


ÜRÜN AÇIKLAMASI

DEEP KAPLUMBAĞA VİTAMİNİ 30 ML

Deep kaplumbağa Vitamini kaplumbağaların doğal ortamlarında almaları gereken özellikle D3 vitamini ve diğer vitaminleri içermektedir...
Bu sayede dış etkenlerden oluşabilcek stresi , iştahsızlığını giderir.
Halsizlik hallerini kaplumbağa kabuğu yumuşamasını önlemektedir.
İçindekiler :
A , C , B1 , B6 ,D3 ve E vitaminleri içerir.
Kullanım Şekli :
Kaplumbağanın kuru yemine vitamin 1 -2 damla damlatılarak yemin vitamini iyice emmesini bekledikten sonra yem verilir.
Bu şekilde gün aşırı kulanılabilir.

a,c,b1,b6,d3 ve e vitamini dior o vitaminler yeterlimidir yoksa başka vitaminede ihtiyaç duyarmı
 

LEGENDGRL90

Gümüş 2 Üye
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
195
Tepkime puanı
0
Ad soyad
tugce yel
hayır onu kullanman yetrli bende onu kullanıyorum zaten sitede ben tavsiye ettim onu onu kullanman yeterli

bahsedilen bu:
 

brk649

Gümüş 5 Üye
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
126
Tepkime puanı
0
tmm zaten bütün şeyleri tmm kabuk koruyucu,sanyu karides ve stick yem eğer vitamini yakında alırsam tam olur çok saol
 

psiozzy

Yeni Üye
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
18
Tepkime puanı
0
Ad soyad
e.üye
sanyu yemin üstüne damlatabiliyomuyuz bunu :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst