Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

Zeytin

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
kapluşumun adı zeytin.o bi delikanlı :)çok şeker gerçekten ama şu anda hasta :( en kısa zamanda iyileşicek ama...
 

gizemli_kiz19

As 4 Üye
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
647
iyileşmesi için ne yapıyorsunuz? ve onu hangi ortamda iyileştirmeye çalışıyorsunuz?
 

sRc

Bronz 2 Üye
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
82
İnşallah hep sizinle olur benim kaplumbağımında gözleri kapalı ilk önce kremi kullandım sonra damlayı gecmedi veterine getirdim kremi tekrar 1 hafta kullan iyileşmezse tekrar getircem
 

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
arkadaşlar zeytin iyileşti baya oluyo aslında ama bn okul falan derken giremediim içn haber veremedim şuan çok sağlıklı
 

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
bugün zeytinle 1.yılımız oldu.çok mutluyum.inş. daha çok uzun yıllar birlikte oluruzzz..
 
Üst