Sitemize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve kaplumbağanız hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceksiniz.

Üye Ol!

Ağzını acıp kapatıyor...

comm

Yeni Üye
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar,
2 aydır beslediğim bi kırmızı yanaklı kaplumbagam var ancak bir haftadır anlamadıgım hareketler yapıyor bunlardan bir kacı sürekli bişey yutarmış gibi ağzını acıp kapatıyor ( arada ağzından köpürcükler de cıkıyor ), suda üste duruyor dibe hiç inmiyor ayriyetten kuru yere geldiğindede kafasını yere koyup bacaklarını ve ellerini acarak yatıyor nedendir bilen varmı acaba acil yardım ederseniz sevinirim !!!!!

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,891
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

Akciğer enfeksyonu olabilir.
Yem yememe kabukta pembeleşme kuru alanda fazla kalma varmı.
Ayrıca kuru alanda bacaklarını açmasının sebebi güneşlenmesindendir.Bir problem değil.
 

MissSevda

SKF Delisi
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
887
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

comm' Alıntı:
:merhaba arkadaşlar

2 aydır beslediğim bi kırmızı yanaklı kaplumbagam var ancak bir haftadır anlamadıgım hareketler yapıyor bunlardan bir kacı sürekli bişey yutarmış gibi ağzını acıp kapatıyor( arada ağzından köpürcükler de cıkıyor ), suda üste duruyor dibe hiç inmiyor ayriyetten kuru yere geldiğindede kafasını yere koyup bacaklarını ve ellerini acarak yatıyor nedendir bilen varmı acaba acil yardım ederseniz sevinirim !!!!!

şimdiden teşekkürler yardımız için

Akciger enfeksiyonu. Dibe inmeme sebebide çigerlerindeki havayi bosaltamamasidir. Suyu 30 dereceye çikartip veterinere gitmenizi tavsiye ederim.
 

tubidik

SKF Delisi
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
2,321
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

Lütfen her ne yapacaksan acele et. benim kapluşum ağzını açıp kapatmaya başladıktan itibaren 2 saat içinde öldü.Acil bi durum yani.
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,891
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

Su seviyesini alçaltıp ısıyı 30 a çıkart.
Monodoks adlı ilaçtan kullan.
 

comm

Yeni Üye
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
4
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

Byteorist' Alıntı:
Akciğer enfeksyonu olabilir.
Yem yememe kabukta pembeleşme kuru alanda fazla kalma varmı.
Ayrıca kuru alanda bacaklarını açmasının sebebi güneşlenmesindendir.Bir problem değil.

sürekli kuru alanda zaten suya inmiyor
 

comm

Yeni Üye
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
4
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

teşekkürler arkadaşlar
 

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,176
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

Forumdaki hastalık ve sağlık başlığına göz atmanız yararlı olur. Zaman kaybetmeden bilgili bir veterinere gösterin derim, umarım iyileşir. Geçmiş olsun.
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

Akciğer Enfeksiyonu gibi duruyor. Bu çok ciddi bir hastalık, acilen veterinere gitmelisiniz... Gidemeyecekseniz su seviyesini alçaltın, sıcaklığı 30un üzerine getirin ve Monodoks tedavisine başlayın...
 

comm

Yeni Üye
Katılım
21 Haz 2009
Mesajlar
4
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

:( öldü arkadaşlar sabah ölü buldum
 

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,176
RE: acilllll yardımmm ağzını acıp kapatıyor

Adınıza çok üzüldüm gerçekten.
 

EverDEbo

Gümüş 5 Üye
Katılım
14 Ara 2011
Mesajlar
122
Arkadaşlar bir yavru kaplumbağa normalde kaç ay büyür bendekiler 5 aydır bende var ama hala küçük farklılıklar gösterdiler


ne yapabilirim ?
 
Üst