Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

Benim Kapluşlar=)

errhan

Gümüş 5 Üye
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
126
bunlar benim kapluşlar ama alalı 1 sene olmasına rağmen halaa isim bulamadım onlara.. Bu konuda yaratıcı fikirlerinizi bekliyorum=)))
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
694
Çok tatlılar...Tatlılıklarını ifade edecek bir kelime bulamıyorum :) Maşşallah onlara ya..
 

errhan

Gümüş 5 Üye
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
126
evet işte bende çok tatlı oldukları için bi isim bulamadım=)) ama yinede bi fikriniz olursa paylaşın lütfen..
 

MissSevda

SKF Delisi
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
885
çok tatlilar. mini ve mickey olabilir :D birden geldi aklima valla nerden buldun demeyin
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,815
Çok sevimli gözüküyorlar(=
Edi ile büdü ve ya Mickey & Minnie olabilir..:)
 

filozof

Altın 2 Üye
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
299
mailto:/forum/showthread.php?tid=700

bu konu sana yardımcı olur bir tane daha vardı ama bulamıyorum o daha bilgilendiriciydi
 

filozof

Altın 2 Üye
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
299
işte bu linkte sayamayacağınız kadar isim var :

mailto:/forum/showthread.php?tid=843
 

errhan

Gümüş 5 Üye
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
126
=)) güzel güzel öneriler gelıo hepsini not alıorum arkadşlar=)) ilginize teşekkürler...
 

errhan

Gümüş 5 Üye
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
126
filozof'un yönlendirmesiyle iki isim beğendim arkadaşlar zıpçık ve kılçık=) bilyorum çok zevksizim ama bunlar dikkatimi çekti..
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
694
Benimde Lolita ile Bonibon(yada bonbon) hoşuma gitti :)
Est. bence değişik isimler seçmişsiniz.
 

hayat

Bronz 4 Üye
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
59
çok şekerler maşallah ama kuru alanları çok dik daha düz bişey ayarlarsanız daha mutlu olurlar:)
 

errhan

Gümüş 5 Üye
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
126
evet farkındayım ilk başta üstü düz olan bi kaya koymuştum ama o biraz tipsizdi ve kaplumbalar 4 ay boyunca hiç üstüne çıkmadı.. bu kayayı koyduktan sonra nadirende olsa çıkıyolar.. benım kaplışlar kuru alanı sevmiyo galıba=)) güneşe koyduumda bile kaçacak yer arıolar nie bole anlamadım.. hele bi yaz gelsin ozamn netleşicek herşey=))
 
Üst