Sitemize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve kaplumbağanız hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceksiniz.

Üye Ol!

donatellonun (minik) hali :)

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
benziyolar değil mi? xD
yavrumu fizik ve kimya dışlıyor x/ minikte fizik abisini örnek alıyor ama onun gibi ısırıyo onun gibi zıplıyo xD



mailto:/img535/6950/dsc02733jg.jpg

mailto:/img94/9038/dsc02734rr.jpg

mailto:/img822/6540/dsc02735i.jpg

mailto:/img203/122/17840194.png

mailto:/img708/4480/tttii.jpg

mailto:/img444/3236/dsc02608j.jpg

daha devamını koyuyorum çünkü on resim sınırlaması var :)
 

cansell

Taç 1 Üye
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
614
çoooooookkkkkkk tatlıııı yaaaa offf baktıkça içim gidiyorrr :) :) :)
 

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
buda videosu ; bilin bakalım minik nerdee? hahha burdaki bakışı harika

http://s762.photobucket.com/albums/xx263/nurdanklyc/?action=view&current=miniknerde.mp4

resimlere devam ;

mailto:/img693/7378/dsc02716v.jpg

mailto:/img46/2436/dsc02718x.jpg

mailto:/img180/5258/dsc02725x.jpg

mailto:/img413/1207/dsc02721y.jpg
teşekkürederim arkadaşlar :D benziyor dimi donatelloyla :D
mailto:/img293/3771/dsc02103c.jpg

mailto:/img541/1428/dsc01438v.jpg

mailto:/img41/3318/uuuuem.png

mailto:/img718/1094/dsc01161k.jpg

mailto:/img195/6291/dsc01137h.jpg
 

droserag

Bronz 3 Üye
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
64
gerçekten inanılmaz sevimli harika bişi ya :) bayıldım bayıldım .. işallah ilerde kocuman olur , nazar degmesin ya çok güzel :)
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
Evettt. Donatelonun minik haliymiş gerçekten.. Geçen petshopta birkaç tane gördüm tramicyslerin içinde... İsmini sordum(latincesiydi kasdettiğim) adam yerli Tür dedi ha ha ha :D
 

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
hahah harbi mi xD bu petshopcular varya bigün öldürecek beni.sağolun kaan ve kübra minik çook lirin nazar değmesin oğluma evet çok benziyo zaten ilk gördüğümde donatelloyu dondum xD büyük halide çok tatlı ama ! büyüsün hemen xD
 

droserag

Bronz 3 Üye
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
64
castiel' Alıntı:
hahah harbi mi xD bu petshopcular varya bigün öldürecek beni.sağolun kaan ve kübra minik çook lirin nazar değmesin oğluma evet çok benziyo zaten ilk gördüğümde donatelloyu dondum xD büyük halide çok tatlı ama ! büyüsün hemen xD

senin gibi sevgi dolu bilinçli ablası varken kocuman olur valla :D
 

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
ayyy duygulandım...kıhkıhkıh xD teşekkürler abisi ama kendimi iyi hissetmiyorum miniği ne zaman fizikten oldukça uzağa koyarsam ozaman rahatlıcam x/ çocuğumu kokluyor yav
 

droserag

Bronz 3 Üye
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
64
castiel' Alıntı:
ayyy duygulandım...kıhkıhkıh xD teşekkürler abisi ama kendimi iyi hissetmiyorum miniği ne zaman fizikten oldukça uzağa koyarsam ozaman rahatlıcam x/ çocuğumu kokluyor yav

noldu peki yeni akvaryum. kum falan vardı bulanık suyu vardı.. yanlıs mı hatırlıorum??
ben takip edemedim mi ki???
 

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
:D yok yok doğrusun allahtan düzelttik o meseleyi :D yıkdaım koca akvarumu temiz suları üçü birlikte yüzüyor yeni akvaryumunda :D bi işte fiziğin arada onu ısırması sinirimi bozuyo nrrmalde varya çok iyi anlaşıyolar hatta minik mazoşist gibi davranıyo onun ısırdığını bile bile hep peşinde xD anlamadım hayran gibi naparsa yapıyo tırmandığı yere çıkıyo sırtına çıkıyo hahha çok sevimli yaaa
 

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
hııı evet ufo böcek hertürlü göz benzetmesi yapıldı yavruma ama bunu sevdim =)
 

castiel

Gümüş 1 Üye
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
212
bilmiyom ki ama vardır ya her petshopta olmuyo ama bulursun hepsine baksan ;'))
 
Üst