- Katılım
- 21 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,025
Selamlar Herkese,
Uzun zamandır bir arada olduğumuz, kaplumbağa dostlarımızın hallerini, heyecanlarımızı ve deneyimlerimizi paylaştığımız bu güzel platformda, bir bayramı daha birlikte karşılıyoruz.
Hepinizin sevdikleriyle, ailesiyle (ve tabii ki akvaryumdaki küçük dostlarıyla
) birlikte keyifli, huzurlu ve bol dinlenmeli bir bayram geçirmesini dilerim. Umarız bu tatil dönemi hepinize enerji ve mutluluk getirir.
Bayramınız kutlu olsun, sevdiklerinizle geçireceğiniz nice güzel günlere!
Not: Bayramda ufaklıklara fazladan bir karides/yem kaçamağı yaptıranlar kulübüne şimdiden selamlar!
Uzun zamandır bir arada olduğumuz, kaplumbağa dostlarımızın hallerini, heyecanlarımızı ve deneyimlerimizi paylaştığımız bu güzel platformda, bir bayramı daha birlikte karşılıyoruz.
Hepinizin sevdikleriyle, ailesiyle (ve tabii ki akvaryumdaki küçük dostlarıyla
Bayramınız kutlu olsun, sevdiklerinizle geçireceğiniz nice güzel günlere!
Not: Bayramda ufaklıklara fazladan bir karides/yem kaçamağı yaptıranlar kulübüne şimdiden selamlar!