Sitemize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve kaplumbağanız hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceksiniz.

Üye Ol!

Kaplişimin acı çekmesine dayanamıyorum!

melodimmmm

Bronz 3 Üye
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
73
Arkadaşlar kaplumbaağamın her gün daha da acı çekmesine dayanamıyorum. Gözüne ilacını sürünce canının acıması ve yemek yememesine dayanamıyorum. Evin maskotuydu ama artık git gide daha kötü oluyor. Ağlamamak elimde değil avuçlarımın arasında acı çekince. Artık zamanının sonuna geliyo süresi bitmek üzere. O hastalığa yenik düşmesini istemiyorum şimdi ağlasamda yine de yaşıyacağına inanıyorum... O benim küçük meleğim ama hiç gitmesini istemiyorum...
 

MissSevda

SKF Delisi
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
887
RE: dayanamıyorummm!!!

Canim isitici almazsan daha cok aci ceker. Neden aileni dinliyorsunki onlara acikla almazsan olecegini eline para gecince hemen isitici al.
 

MissSevda

SKF Delisi
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
887
RE: dayanamıyorummm!!!

Fayda etmiyorsa o zaman eline para geçtigi an gidip isiticiyi kendin alacaksin. Bende ilk akvaryumda öyle yaptim çalistigim paralarla gittim akvaryum kurdum.
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
696
RE: dayanamıyorummm!!!

Komşuda falan ısıtıcı alıncaya kadar kullanabileceğin boşta bir ısıtıcı yokmu ? Temizler bir süreliğine kullanırdın..
 

melodimmmm

Bronz 3 Üye
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
73
RE: dayanamıyorummm!!!

yok ben küçük olunca harçlıkta küçük oluyo malum ama pazartesi ya da salı alıcam ısıtıcı ama benim akvaryumum açık altıgen ama olur dimi biraz da küçük
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
RE: dayanamıyorummm!!!

Isıtıcı içine sığdıktan sonra sorun yok, filtreyi de sonra alırsın ama ilk ve en önemli ihtiyaç şu anda ısıtıcı...
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,826
RE: dayanamıyorummm!!!

Bence bu ısıtıcı alması konusunda fazla üstüne gtmemeliyz daha 10 yasnda:) ben 10 yasında kendim dısarı çıkamazdım..Sen aileni ikna etmeye çalıs:)
 

biber

Gümüş 3 Üye
Katılım
25 Mar 2009
Mesajlar
166
RE: dayanamıyorummm!!!

Canım bu kadar üzüldüğünü gören ailen bir ısıtıcı alır sana mutlaka.. Senin ağlamana kıyamazlar. Bence onlardan avans al:) yani ısıtıcı paranı versinler harçlığından kessinler:) kesinlikle ısıtıcın olacak ve harçlığın da kesilmeyecek :) buna garanti veririm:) Elini çabuk tut ama,kapluşun daha fazla hasta olmasın
 
Üst