Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

kaplubağam yemek yemiyor

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
kapluşumu alalı 2 gün oldu ve yemek yemiyor acaba bana alışması mı lazım ayrıca yemini büyük olarak mı atıcam yoksa parçalayacak mıyım?
 

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,147
siteye hoşgeldiniz öncelikle.. plastik kapta mı bakıyorsunuz? imkanınız varsa mutlaka kısa zamanda akvaryum temin etmelisiniz o zaman yem yememe hareketsizlik gibi sorunların da gittiğini göreceksiniz.. forumu gezerseniz daha ayrıntılı bilgiye ulaşabilirsiniz..
 

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
yaa gerçekten mi yaa olamazz :(
bi de plastik kap sorunu çıktı offf
hemde daha aylık yaa :(
üstelik derslerime çalışıyorum karne hediyesiydi o bana yaa :(
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,815
ben eskiden plastik kapta besliodum ama burda aldığım bilgiler sayesinde akvaryum aldım...Sende en yakın zamanda bir akvaryum almaya bak=)
 

minikedi

Yeni Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
1
Arkadaşlar benimki galiba kış uykusuna yatmak istiyor hiç bir şey yemiyor çok fazla hareket etmiyor hemde kumları çok deşip altına girmeye çalışıyor bende plastik tasta besliyorum :(

Edit alcatraz:Lütfen kelime yazımlarına daha çok dikkat edelim.
 

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
tüm bu ısıtıcı akvaryum neyin ortalama kaç lira tutar arkadaşlar hemen para biriktirmeye başlamalıyım da
 

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
saol canım zaten bu bilgileri aldıktan sonra akvaryuma geçcem kesin
 

büşr@

Bronz 5 Üye
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
33
ya kapluşum yem yemeye başladı ama sürekli yem arıyo parmaklarımı falan ısırmaya kalkıyo günde kaç tane atmam gerek?
 

ozlemb

Gümüş 2 Üye
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
194
:) aynı durum bende de oldu. özellikle kaptan akvaryuma geçince, bildiğim kadarıyla kafası büyüklüğünde yem vermek gerekiyor, ben günde 3 öğün yapıyorum. sabah protein öğlende yeşillik akşamda bitkisel yemden veriyorum.
 
Üst