Sitemize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve kaplumbağanız hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceksiniz.

Üye Ol!

Kaplumbağa+akvaryum+aksesuarlar için 60 tL yeter mi ??

Lox15

Bronz 5 Üye
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
28
Kaplumbağa-Akvaryum-Aksesuar İçin 60 tL yeterLimidir yoksa biraz daha biriktirmem Lazımmı ??
 

Kaplumanyak

Altın 1 Üye
Katılım
9 Tem 2010
Mesajlar
315
Malesef kardeşim.Pek yeteceğini sanmıyorum.Aşağıda sıraladım;

Filtre =15-30TL desek.
Isıtıcı =(en ucuzu) 13TL
Taşlar, kuru alan için organik kayalar(boyasız) 6TL
=40TL gibi bir fiyat oluyor.
kaldı 20TL. Üzerine 20-30 TL daha koyarsanız iyi bir pazarlıkla Camcıda güzel bir akvaryum yaptırabilirsiniz.(hazır akvaryumlar 2 kat pahalıdır.)

Yardımcı olabilsiysem sevindim.
 

Lox15

Bronz 5 Üye
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
28
saoL Ben azda babamdan para aLayım :D bi anda kaplumbağa aşkı basladı :D
yani 80-90 tL yetcek ??
 

Kaplumanyak

Altın 1 Üye
Katılım
9 Tem 2010
Mesajlar
315
:) Benim plaudaryumuma Bir göz at istersen.Sana güzel bir örnek olur.Son mesaja birsürü resim ekledim.

mailto:/forum/yeni-akvaryumum-ve-kendi-tasarimim-olan-kuru-alan-t-1788.html
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,826
Akvarym fiyatını camcıda yaptırarak daha uygun hale getirebilrsinz :)
 

Lox15

Bronz 5 Üye
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
28
güzeLmiş aksesuaRlar faLan bnm eski kaplumbağam plastik kab varya renkli ortasında aqaç var yanlarında kum faln ondaydı :D
 

Kaplumanyak

Altın 1 Üye
Katılım
9 Tem 2010
Mesajlar
315
Lox15' Alıntı:
güzeLmiş aksesuaRlar faLan bnm eski kaplumbağam plastik kab varya renkli ortasında aqaç var yanlarında kum faln ondaydı :D

Biz ona kaplumbağa mezarı diyoruz.Sakın onlarda besleme...
 

Lox15

Bronz 5 Üye
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
28
Biz ona kaplumbağa mezarı diyoruz.Sakın onlarda besleme...
[/quote]
Hmm bilgi için saoL :D
 

cansell

Taç 1 Üye
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
614
valla ben 20 tl ye çok güzel akvaryum almıştım 20 litrelik halada kullanıyorum. filitreyide 10 tl almıştım atmanın. ısıtıcıda 20 tl içindeki malzemelerde 5 tl yemlerin toplamıda 10 tl diğer ıvır zıvırda 5 tl desek 70 tl işte :) benimkisi bu kadara mal olmuştu.
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
940
Cansel'cim fiyatlarda il farkı da olabiliyor. Bir keresinde 10 tl ye aldığım raffy p i birisi 15'e almıştı.. Gramajı da aynıydı benim aldığımla
 

cansell

Taç 1 Üye
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
614
ben internetten aldım ama ondan böyle ekonomik oldu.
mesela atman filitreyi o fiyata bulmak biraz zor ama internetten aldığım için ucuz. kargo fiyatıda ödemedim üstelik. (;
 

Lox15

Bronz 5 Üye
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
28
cansel_4yuz' Alıntı:
valla ben 20 tl ye çok güzel akvaryum almıştım 20 litrelik halada kullanıyorum. filitreyide 10 tl almıştım atmanın. ısıtıcıda 20 tl içindeki malzemelerde 5 tl yemlerin toplamıda 10 tl diğer ıvır zıvırda 5 tl desek 70 tl işte :) benimkisi bu kadara mal olmuştu.

Ankaradayım Ortalama Ne kadar patlar bana ? :D
 
Üst