Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.

Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

KAPLUMBAĞALARIMA KURU ALAN YAPTIRDIM SİZCE NASIL ALMALI MIYIM

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Asvoria
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Ekli dosyalar

  • yem.webp
    yem.webp
    594 KB · Görüntüleme: 8
Foruma hoşgeldiniz.

Tamamen çöp. Tabana ancak dekor niyetine kullanılabilir, o fiyata da değmez.
 
Foruma hoşgeldiniz.

Tamamen çöp. Tabana ancak dekor niyetine kullanılabilir, o fiyata da değmez.
jbl protemp 50 alabileceğim güvenilir bir satıcı biliyor musunuz istanbul petshoptan sipariş ettim ama yine de güvenemedim daha önce alışveriş yapmadığım bi yer çünkü.
 
Bildiğim yerlerde stokta yok gözüküyor. İstanbul petshopu bende duymadım. Eğer çok ucuza satıyorlarsa dolandırıcı olabilir.
 
Bildiğim yerlerde stokta yok gözüküyor. İstanbul petshopu bende duymadım. Eğer çok ucuza satıyorlarsa dolandırıcı olabilir.
fiyatı 841 tl bende emin olamadım peki başka önerebileceğiniz yatay konumlandırabileceğim bi ısıtıcı var mı?
 
Almanya fiyatı 35 Euro olan ürünü o fiyata veremezler. Bir gariplik var. Eheim veya Tetra da iyi markalardır. Onlara bakabilirsiniz.
 
Ben kaplumbağa ile ilgili alışverişimin çoğunu Atakan Petshop ve Akvaryem`den yapıyorum.
 
100W olmasında sakınca yok. Tetrayı ben dikey kullanıyordum ama yatay da kullanılabilir sanırım. Kutunun ustundeki yazılara bakmak lazım
 
Ben kaplumbağa ile ilgili alışverişimin çoğunu Atakan Petshop ve Akvaryem`den yapıyorum.

100W olmasında sakınca yok. Tetrayı ben dikey kullanıyordum ama yatay da kullanılabilir sanırım. Kutunun ustundeki yazılara bakmak lazım
bende en son tetrayı sipariş ettim yarın cam kestirmeye gideceğim kuru alan işini çok kafama taktım onlara güzel bi alan yapmak istiyorum umarım güzel bi şey yapabilirim.Sizlere de çok teşekkür ederim.
 
Dolandırıcılar şikayetvar sitesine girdim öyle bir firma yok. Telden muhatap bulunmuyor. Herkes karttan yana sorun yaşamış. Bilgilerimi verdim güvenliği yok diye.

Kaldı ki o fiyata vermezler. Bugün 2000 tl civarları. Elde kalmış bile olsa bu kadar ucuz olmaz.

Bu tür tereddütte kaldığınız durumlarda şikayet var sitesinden kontrol edin.

Bir süre kart ekstresini kontrol edin. Kartı yenilemeniz de bir seçenek. Farklı cvc numarası alın.
 
Tetra yatay kullanılabiliyor. Tam batar. 100 watt iyi olur ileri dönükte kullanırsınız.
 
Dolandırıcılar şikayetvar sitesine girdim öyle bir firma yok. Telden muhatap bulunmuyor. Herkes karttan yana sorun yaşamış. Bilgilerimi verdim güvenliği yok diye.

Kaldı ki o fiyata vermezler. Bugün 2000 tl civarları. Elde kalmış bile olsa bu kadar ucuz olmaz.

Bu tür tereddütte kaldığınız durumlarda şikayet var sitesinden kontrol edin.

Bir süre kart ekstresini kontrol edin. Kartı yenilemeniz de bir seçenek. Farklı cvc numarası alın.
tamamdır bu konuyla ilgileneceğim çok teşekkür ederim.
 
Tetra yatay kullanılabiliyor. Tam batar. 100 watt iyi olur ileri dönükte kullanırsınız.
çok teşekkür ederim yardımınız için çocukken beslemiştim ama o zaman çok küçüktüm bakımına dair bi şey bilmiyordum annem ilgileniyordu sizin sayenizde bi şeyler öğrenebildim iyi ki kurulmuş bu forum.
 
Tetra yatay kullanılabiliyor. Tam batar. 100 watt iyi olur ileri dönükte kullanırsınız.
cem bey bi sorum olacaktı kaplumbağalarımı 5 gün önce almıştım o zamandan beri o küçük plastik kaptalar yeni yuvalarını kurma aşamasındayım ekipmanları tamamlanınca yeni yerlerine geçireceğim onları fakat bi deneyim dedim akvaryuma koyup, koyunca dibe çöktü ve orda debelenmeye başladı bende endişelenip ordan geri aldım yeni yuvalarında yüzdürmeye nasıl alıştırabilirim boğulma gibi bi durumları yok değil mi?
 
Geri
Üst