Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

Mutlu Yıllar cansel_4yuz

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,147
Doğum gününüzü kutlar, yeni aldığınız kaplumbağanızla ve sevdiklerinizle uzun yıllar geçirmenizi dilerim. Mutlu yıllar :)
 

cansell

Taç 1 Üye
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
604
arkadaşlar ya benim zıpır yani kaplumbağam geceleri hiç durmuyor sürekli hareket halinde gece 3 te kalktım sese :D bi görseniz böle ortalığı karıştırıyo kabında neden böle yapıyo gündüzleride pek kıpırdamıyo ? ( ben hiç bişi anlamadım bu durumdan :D )
 

kubrabekmez

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
937
Canım sorun yok kaplumbağanda. Aslında uyuyor da zaman alıyor. Çünkü ışık aniden sönüyor doğadaki gibi yavaş yavaş değil. O da alışmaıyor hemen gece olmasına biraz dolanıp uyuyor.
 

cansell

Taç 1 Üye
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
604
ya ben gece lambası kullanıyorum yani gece hiç lamba sönmüyor başka yere mi koyayım karanlığa ?
 

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,147
Geceleri hiç ışık kullanmamanız daha iyi olur uyuyabilmesi açısından. Karanlık başka bir yere alabilirsiniz kabı uyuması için, aldığınız yerin soğuk olmamasına da dikkat edin.
 

cansell

Taç 1 Üye
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
604
tamam ya bide kabın kenarlarına tırmanıyo çıkmak istiyo sanırım neden böle yapıyo ?
 

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,147
Plastik kaptan rahatsız olduğundan, çıkmak istediği için yapar o hareketleri yani kısa zamanda akvaryum edinmeye çalışın, en iyisi bu olur kaplumbağanız için.
 
Üst