Sitemize kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilecek, paylaşabilecek ve kaplumbağanız hakkında merak ettiğiniz sorulara cevap bulabileceksiniz.

Üye Ol!

Tüketici Hakları

errhan

Gümüş 5 Üye
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
126
Arkadaşlar bi konuda fikir ve tecrübelerınızden faydalanmam lazım.. yalaşık 3 ay önce bi cep telefonu aldım ve aldığım günden beri şarj olma problemı yaşıyodu.. 3 defa servise şarj olmadığı için verdim ve en son verdiğimde 1 ay onceydi bugn teslım aldım.. 3 ayda telefonumu toplasak 1 ay anca kullanmışımdır.. benım sorum şue.. okuduğum kadarıyla aynı sebepten 3 defa garantıye giden bi cihaz ya deişim ya ürün bedelinin iadesi ya ücretsiz tamiri yada tamiri oranında indirim haklarını doğuruyo.. bende tüketici haklarına başvurup paramı gerı almak istiyorum.. bu konuda net bi bilgisi olan veya tecrubesi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.. şimdidien teşekkürler..
 

furkan54ozan

SKF Delisi
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
1,571
Benimde bildigim 3.den sonra yenisini alabiliyorsunuz.Başvurabilirsiniz diyorum ben.
 

errhan

Gümüş 5 Üye
Katılım
29 Kas 2008
Mesajlar
126
Ben şu anda yenısını almak ıstesem zaten kvk verıo bana ama ben artık paramı gerı ıstıorum.. para ıade edılırmı acaba bu durumda onu merak edıyorum
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,889
Konuyu taşıyorum.
Lütfen doğru yerlere konu açın
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,826
Bildiğim kadarıyla 1 ay içinde bozulursa geri verebiliyorsunuz
 
Üst