errhan
Gümüş 5 Üye
- Katılım
- 29 Kas 2008
- Mesajlar
- 126
Arkadaşlar bi konuda fikir ve tecrübelerınızden faydalanmam lazım.. yalaşık 3 ay önce bi cep telefonu aldım ve aldığım günden beri şarj olma problemı yaşıyodu.. 3 defa servise şarj olmadığı için verdim ve en son verdiğimde 1 ay onceydi bugn teslım aldım.. 3 ayda telefonumu toplasak 1 ay anca kullanmışımdır.. benım sorum şue.. okuduğum kadarıyla aynı sebepten 3 defa garantıye giden bi cihaz ya deişim ya ürün bedelinin iadesi ya ücretsiz tamiri yada tamiri oranında indirim haklarını doğuruyo.. bende tüketici haklarına başvurup paramı gerı almak istiyorum.. bu konuda net bi bilgisi olan veya tecrubesi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.. şimdidien teşekkürler..