Merhaba ,Muhabbet kuşum 5 yaşında ve yaklaşık 3 aydır bölgesel tüy dökülmeleri var Veterinere gitmeden önce çok fazla kaşınıyordu, normal kaşınmasından daha farklı bir durumdu. veterinere ilk gittiğimizde mantar veya french molt hastalığı olabılır demişti ama mantardan daha çok şüphelenmişti mor ışıkla baktı daha sonra iki adet damla ve bir şampuan verdi 4 günde bir açık yerlerine şampuan uyguladık ve sildik. Suyuna b vitamini ve selenyum ekliyoruz. Keyfi gayet yerinde streste de değil. Ama dökülmeler anlayamadığımız şekilde devam ediyor, hızlı değil yavaş bir şekilde. Dökülmeler önce boynunda başladı gözle görülür şekilde bir boşluk var öne eğildiğinde. Sonra ceresinin üstünde kafasının üstünde dökülmeler oldu. Yanaklarında da açılmalar var. Son günlerde göğsünde de çok küçük bir açılma başlamış maalesef. Neden olabilir hiçbir neden bulamıyoruz ?