Su kaplumbağası ne kadar büyür, yavru su kaplumbağası ne yer, kaplumbağa kaç yıl yaşar gibi merak ettiklerinizin yanı sıra hastalıkları, beslenmesi ve bakımı hakkında bir çok bilgiye sitemizden ulaşabilirsiniz.
Kırmızı yanaklı su kaplumbağası hakkında merak ettiğiniz tüm soruları sorabilir ve hızlıca cevap alabilirsiniz.

Üye Ol!

Uyku sorunu çeken var mı?

SeMPo

Bronz 3 Üye
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
65
Son zamanlarda çok fazla uyku sorunu çekiyorum bazen 2-3 gün uyumadığım oluyor ve geceleri yalnız olmak kabus gibi yaşayan varsa bilir. Benim gibi sorunları olanlar varsa forumda bir chat sayfasında yada msn de geceleri yalnız kalmamak için toplanmaya ne dersiniz ?
 

aragorn

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
2,147
ben şimdilik tatilde olduğumdan sabaha kadar açığım :) tabi olabilir bence de.. güzel fikir :)
 

VamPrelLa

SKF Delisi
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
1,815
Bencede olabilir.Özellikle chat sayfası fikrini aragorna daha önce söylediğimde elinden geleni yapacağını söyledi:D
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,889
Chat özelliğini önceden bildirseydiniz açardım.
Sitede böyle bir özellik mevcut,sadece kapalı durumda.
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
694
Byteorist' Alıntı:
Chat özelliğini önceden bildirseydiniz açardım.
Sitede böyle bir özellik mevcut,sadece kapalı durumda.

Daha önceden bildirmedik öyle mi ? :cool:

Bende yoğunum ama oturuyorum bende katılabilirim size :)
Aragorn ve Duygu ile sabaha kadar konuşmalarımız unutulmaz zaten :)
 

SeMPo

Bronz 3 Üye
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
65
ee sonuç ne ? ne yapıyoruz geceleri ? :) forum üzerinden mi görüşücez yoksa msn de toplu görüşme mi yapıcaz ? :)
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
694
Forumda olursak birinin acil durumu olduğunda hemen yetişebiliriz.
MSN'den olursada renkli yazabiliriz.Siz karar verin =)))
 

gonzimmm

As 2 Üye
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
694
Yok foruma eklenecek chat özelliğinden bahsediyorum.
Chat sitede olacağı için foruma rahatlıkla göz gezdirilebilir.
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,889
Forumda olsun arkadaşlar.
Msn yi boşverelim.

Chat özelliği açılacaktır akşama kadar ;)
Ama sabahları kapatılacaktır.

Bilgilerinize..
 

SeMPo

Bronz 3 Üye
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
65
sabırsızlıkla bekliyorum :) özellikle bu gün konuşmaya çok ihtiyacım var zaten.. peki nerden giricez açıldığında ?
 

Lenin

Altın 5 Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
238
2 senedir yatış saatim sabah 10, kalkma saatim akşam 7,8.... Gündüzü ve güneşi görmeden yaşıyorum böyle bir düzen tutturduk gidioruz yarasa gibi.. iyi olur chat olayı geceleri inanılmaz sıkıcı geçiyor bazen msnde kimsede olmayınca..
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,889
Açtım chat özelliğini kimse yok.
Sadece bu chat özelliği için yıllık giderim bayağı bi fazla.
Kimse girmiyicekse ben bu özelliği kapatıcağım.

Bilgilerinize...
 

Lenin

Altın 5 Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
238
giremiyorum :S mirc programının süresi doldu, sitedende açılmıyor açılır pencere engelleyicisne benzer bi uyarı çıkıyor yukarda..
 

Akarakurt

Admin
Yönetici
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
1,889
Sağ tıkla
Açılır pencerelere izin ver de.
Ayrıca çok çeşitli irc programlarıda var,onları deneyebilrsiniz.
 

Lenin

Altın 5 Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
238
açılır pencere engelleyıcısı deil, activex uyarısı çıkıyor her yolu denedım o uyarıyı kaldırmak için.
irc programlarına bakıyım o zmn
 

RqN__

Bronz 2 Üye
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
89
Ben de de run falan diye hata verio.Kapatıyorum.Bağlayamıyo. :(
 

Lenin

Altın 5 Üye
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
238
Byteorist' Alıntı:
sağ tıklayıp activex i yükleye tıklayınız.

activeX yüklü zaten. farklı bi sorun bu..
Güvenlik ayarlarıyla ilgili ama çözemedim hala uğraşıyorum.. güvenlik ayarlarımın activex denetimlerini çalıştırmaya izin vermediğine benzer bi uyarı çıkıyor.
 
Üst