Betulsah
Bordo Bereli
- Katılım
- 22 Ara 2024
- Mesajlar
- 1,421
Merhaba
Uzun süredir beta balığı sahiplenmek istiyorum. Bu süreçte araştırmalar yaptım. Ancak karşıma çok fazla ve birbirinden farklı bilgi çıktı. Daha önce ciddi bir tecrübem olmadığı için çoğunu tam olarak anlayamadım. Çok küçükken yalnızca lepistes balığı bakmıştım, o kadar.
Beta balıklarının narin canlılar olduğunu biliyorum. Beyaz benek hastalığı, yüzgeç erimesi gibi pek çok sorunla karşılaşılabildiğini okudum. Sahiplenmeden önce detaylı ve doğru bilgiye sahip olmak istiyorum. Bir hata yapıp ona zarar verirsem ya da kaybedersem çok üzülürüm.
Şunu da belirtmek isterim. 30 litrelik bir akvaryumda bakacağım. Isıtıcım ve filtrem mevcut. Filtre şelale model. Bu filtrenin beta balığı için zarar verip vermeyeceğinden emin değilim. Bu konuda da bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum

Uzun süredir beta balığı sahiplenmek istiyorum. Bu süreçte araştırmalar yaptım. Ancak karşıma çok fazla ve birbirinden farklı bilgi çıktı. Daha önce ciddi bir tecrübem olmadığı için çoğunu tam olarak anlayamadım. Çok küçükken yalnızca lepistes balığı bakmıştım, o kadar.
Beta balıklarının narin canlılar olduğunu biliyorum. Beyaz benek hastalığı, yüzgeç erimesi gibi pek çok sorunla karşılaşılabildiğini okudum. Sahiplenmeden önce detaylı ve doğru bilgiye sahip olmak istiyorum. Bir hata yapıp ona zarar verirsem ya da kaybedersem çok üzülürüm.
Şunu da belirtmek isterim. 30 litrelik bir akvaryumda bakacağım. Isıtıcım ve filtrem mevcut. Filtre şelale model. Bu filtrenin beta balığı için zarar verip vermeyeceğinden emin değilim. Bu konuda da bilgi verebilirseniz çok mutlu olurum