T BOF TU
Yeni Üye
- Katılım
- 2 Mar 2026
- Mesajlar
- 19
Selamlar, 4 aydır sahiplendiğim 2. kapumbağamın kabuk rengi beyaz ve bu gün biraz kabuk dokusunda açılmalar gördüm ve müdahale ederek hafifçe soydum. Altından
( koyu renk dokusu beliren yerler) Atmakta çok zorlanıyor sanırım. Yumuşama ve koku gibi bir durum yok. İştahı iyi son 2 haftadır kuru alanda takılıyor daha az suya giriyor. Isı lambasını 30 dereceye sabitlemek zorunda kadlım üst üste çıktıkları için ısı 38/40 dereceyi bulabiliyor. Yeni akvaryum aldım orada tel ile üst üste çıkmalarını engelleyeceğim. ve 33 dereceye sabitleyeceğim. Şuan için neyapmam gerek , çok teşekkür ederim.